Ex-sex eller inte? Det är frågan...

Okej, nu är jag redo att berätta, den sexuella lusten har börjat lägga sig (eller?!)

Jag var och shoppade med min syster, en riktigt mysig dag var det.
Hittade inte så mycket men det jag hittade var bra saker...

När jag började bli klar gick jag och handlade en latte i väntan på att även min syster skulle bli färdig. Står i kön och får ett sms där det står "Springer du runt i ***** **** och shoppar? Tyckte jag såg dig"
Hinner inte ens svara på smset för när jag vänder mig om så står han bara där....lite sexig som alltid

Han är verkligen perfekt i mina ögon, vältränad, smilegropar, kortklippt (nästan snaggad) och typ 185 lång.

Han ger mig en lång kram och i just det ögonblicket hade jag velat stanna tiden! Det var så mysigt att få vara i hans armar igen...

Jag blir nervös, och alltid när jag blir det så föreslår jag en cigarett (för att ha någonting att göra av mina händer, stoppa dom i fickorna känns så töntigt, armarna i kors känns kaxigt och att de bara hänger rakt ner är nog ännu värre)

Vi går ut tillsammans och röker och pratar om vad som hänt sen sist vi sågs, han log hela tiden och jag pratade på som aldrig förr (även detta ett tecken på att jag inte riktigt släppt honom)

Vi pratade rätt länge ändå, men sen kom min syster och vi vart avbrutna.

Han sa att han gärna ses på en öl en dag, jag sa absolut.... men vi bestämde ingen dag.
Ska nog skicka iväg ett sms nu, vem har någonsin blivit skadad av lite ex-sex? ;)

Love
S


Kommentarer
Postat av: Emma

Wow, denna blogg intresserar mig verkligen! Ni skriver otroligt bra och jag tror att många känner igen sig! Fortsätt så :)

2011-01-16 @ 23:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0