Godnatt vs. Godmorgon!

Hej,
Här sitter jag, med gårdagens smink och ett stort knullruffs i håret. Håliga strumpbyxor och med en smak i munnen av gårdagens drinkar.

Jag och min bästa vän S satt på hotell Anglais och tog några drinkar samtidigt som vi beklagade oss över singellivet. Några drinkar senare kom vi på den briljanta ideén om att skapa en blogg tillsammans. En blogg som handlar om vårat liv. Singellivet, dejtandet, ångesten eller bara ett helt jävla vanligt one night stand!

Skriva av sig ångesten när den kryper sig på (oftast på söndagsmorgonen!!)

Ja då kanske ni kan lista ut varför jag sitter just i detta nu och skriver... Klockan är inte ens 7 och det är söndag.

Efter många drinkar kunde jag inte låta bli att smsa mitt ex, mitt reservligg. Och när Amba stängde tog jag en taxi som förde mig till hans adress. Varför? Inte gjorde det mig lyckligare, men en het jävla natt fick jag iallafall!!

Nu ska jag ta en dusch för att sedan krypa ner i min egen säng och sova.

Till alla er som precis kommit hem från en blöt efterfest eller en het bortamatch - Godnatt!
Till er som ska iväg och jobba, eller helt enkelt bara är vakna för att de somnade tidigt igår - Godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0