Ny lägenhet och utgång

Jag älskar min lägenhet, men jag börjar förstå att det är bra att investera i en fastighet.
(Nu hyr jag)

Så idag var jag och pratade med mäklaren om en lägenhet jag är intresserad av.
Den är nu reserverad i mitt namn (Yeah!)

Det är ett nybygge så om jag nu bestämmer mig för den så blir det inflyttning i höst. Men det skulle vara skönt, diskmaskin, tvättmaskin och torktumlare ingår, likväl helkaklat badrum med värmeslingor i golvet och såklart, den obligatoriska walk-in closeten... Sen får man visst prata med en inredare också, som matchar tapeter, kakel och golv med ens egna möbler, coolt!

Nu ska jag ut, blir Sturehof, jag ringde till "R", ni vet han jag träffade när jag var ute och shoppade sist, han som jag bestämde mig för att ta en öl med.
(Först ringde jag såklart M, men hon ville vara hemma, hade ngt möte imorgon, Lycka till babe!)

Så nu blir det Sturehof och "R" (lägger kanske något tidsinställt inlägg så ni har något att läsa ikväll)

Puss S



Kommentarer
Postat av: MJAAO

Trevlig blogg, kikat några gånger och ser lovande ut. Brukar ej kommentera snälla saker, blir faktiskt förvånad själv? Hur som haver, Sturehof ikväll här med. Vi kanske ses, utan att vi ens vet om det, vem vet? Mjao på dig!

2011-01-19 @ 20:50:18
URL: http://www.nattstad.se/MJAAO

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0