Carro = NOT Scarro

Hej,
Som vanligt är jag besatt utav "J"
Och som vanligt så svarar han inte när jag ringer (med privat nummer så att jag inte verkar för på)
Och som vanligt så slänger jag bort chanser till fantastiskt sex för att han kanske kommer att komma hem till mig helt plötsligt?! I wish, men det enda problemet är att det aldrig händer!

Minns ni att jag nämnde en Carro för er? Hon som hörde av sig när han var här sist? Jag trodde ju (eller kanske jag bara hoppades) att hon var ful, finnig och vägde 150 kg.
Nu har jag sett henne på facebook - och hon är en kopia av mig!!
Bara lite större bröst och lite tjockare hår, dvs. mig ultra deluxe!! (Och på en av bilderna har hon den där jävla Birkin väskan som jag alltid drömt om men aldrig kommer få råd med, deras väskor börjar på 6000 USD och sen stiger de bara uppåt)

FUCK I'm screwed!

/S

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej :) Förlåt för jättesent svar. Hur mår du idag då? :)

2011-01-20 @ 15:17:43
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0