Det finns ingenting ont som inte för någonting gott med sig...

Jag höll ju på att få en smärre panikattack när jag fick mms:et från "J" (det där han bekräftade att det var hans bror som jag raggat på tidigare idag på gymmet *skämmes*)

Men- precis som rubriken lyder, det finns ingenting ont som inte för något gott med sig, jag svarade på hans mms att han verkar ha bra gener i familjen iallafall....

Nu är han på väg hit, lite vin och en film är väl aldrig fel såhär på måndagskvällen?
Och vem vet? Det kanske var bra att han fick lite "konkurrans" så att han tog tag i situationen någon gång...

Nu måste jag gå och duscha och raka mig och lägga mig i en välkomnande posé på sängen haha, nej men skämt åsido...wish me luck!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0