Fel eller Rätt??

Jag behöver hjälp!
Jag har ett dilemma, gjorde jag fel eller inte?
Jag har raggat på en kille via sms ett tag (det är en kompis kompis) och för någon helg sen så skulle vi ses allihopa (4 killar och 4 tjejer)
Vi sågs på ett ölhak vid odenplan och jag kände genast hur jobbigt det skulle bli. Hans polare var ju sjukt het!!! Inte den jag smsat med under ett halvår utan hans kompis!!
Jag började såklart hångla med hans kompis istället och nu har de 2 brutit vännskapen och jag har fått höra kommentarer som "broecode before hoecode" och "så som du gjorde, det var inte okej"

Har jag verkligen gjort någonting fel när jag aldrig ens har rört den första killen?

/S

Kommentarer
Postat av: Niklas

Rätt sent ute men ramlade in här idag. Fel är kanske att ta i men det var definitivt jävligt oschysst. Tänk dig att han gått omkring och tänkt på dig i ett halvår bara för att slutligen se dig hångla med hans kompis? Inte kul.



Peace

2011-07-05 @ 00:20:39
Postat av: Edit

Härlig blogg. Skönt med lite ärlighet.

2011-08-20 @ 23:36:34
URL: http://editpedit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0