Sturehof

Jag skiter i det här nu, alltid när jag lämnar ut mig själv och faller tillbaka till den där jävla J***** så blir jag ledsen.

Smsade honom idag vid lunchen och han har fortfarande inte svarat, provade att ringa också (från dolt nummer såklart, man kan ju inte var för på) men han svarade inte...

Snart kommer väl hans vanliga bortförklaringar antar jag "jag glömde mobilen hos en kompis" eller "jag var hos min sjuka mormor" eller den bästa av alla kanske "jag har migrän" vilket jag inte ens visste att killar kunde få, jag trodde det var en påhittad ursäkt för tråkiga feminister som inte vill ha sex

Ikväll drar jag till Sturehof och hoppas på att få ett hemsläp, det brukar vara rätt bra fiskelycka på onsdagar!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0