Ett beroende.

Idag när jag satt på tunnelbanan påväg hem från mötet, satt jag såklart, som alltid och pillade på min älskade Iphone. Tunnelbanan var fullproppad med människor och när jag tittar upp ser jag att varenda jävel sitter med sin Iphone, varenda en. Ja, var det inte en iphone var det någon annan modern mobil. Bittra människor som var i en helt annan värd. De aktade sig inte när folk skulle av, det var ingen som gav sin plats till en gammal dam som klev på. Alla satt bara där som idioter och stirrade ner.  Jag föraktade dessa människor förut och nu har jag blivit en av dem. Hur mycket jag nu vill förneka detta, så har har min iphone blivit ett beroende.

Och då undrar man, om man kan bli beroende av en telefon, vad kommer då här näst?


/M

Kommentarer
Postat av: ELIN

Ajaj :(

2011-01-20 @ 20:24:10
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: Vicky

Känner igen det där, dock är det fan pinsamt att folk inte reser sig för äldre :/

2011-01-21 @ 13:55:17
URL: http://lavicky.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0