Fortsättning på inlägget om ex-sex

Jag kom på att jag glömde berätta för er. Jag skickade ju iväg ett sms till mitt gamla ragg "R" efter att jag skrivit inlägget igår.
Jag frågade om vi skulle ses på en öl och han sa att vi kunde ses i helgen, jag skickade tillbaka och frågade om vi inte kunde ses samma kväll istället (igår alltså) och det gjorde vi, något annat vi gjorde var att hångla, jag ville ha sex men han sa att han var trött...
Varför vill man ens träffa ett ex om man inte tänkt att ha sex? Det borde vara förbjudet enligt lag!!
Känslorna kom såklart tillbaka, men nu när jag tänker på det så är det ju bara en fysisk attraktion, men de kan vara rätt bra de med <3<3<3

/S

Kommentarer
Postat av: jonna

fan vilken tråkig blogg. sluta spama linnejhas blogg. tack o hej

2011-01-17 @ 19:16:45
Postat av: Anonym

agree

2011-01-17 @ 20:15:16
Postat av: Anonym

Hej hej:)



kolla gärna in min fina bloppis, säljer produkter som är bra mot finnar, chanel örhängen, kläder .



http://striperellis.blogg.se

2011-01-19 @ 01:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0