underklädes shopping på lunchen

Tog extra lång lunch idag, var tvungen att springa runt och leta efter underkläder inför kvällen...
Ville ha någonting sexigt men inte allt för "hej jag har gått och köpt nya underkläder för att du ska komma"-aktigt :)
(Även om det givetvis var så det var)

Så jag bestämde mig för den här (från Lindex 299:-) och ett par matchande trosor till... svart var det han gillade "back in the days" hoppas att det fortfarande går hem :)

Efter att jag handlat så ringde jag min kompis Hannah för att luncha, vi åt en väldigt god yakuniki frn den japanska restaurangen vid fridhemsplan...

Hör av mig när han gått ikväll....

Jag är nervös!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Lycka till, jag följer med spänning!

2011-01-18 @ 15:01:48
Postat av: Elin

Den där var iof. jävligt ful.... Men du skriver bra iallafall...

2011-01-18 @ 15:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0