Gymmet

Kom nyss hem från gymmet, och jag lovar att det var en liten bit av himmelen som hade fallit ner på world class!
Om jag hade varit troende så hade jag kunnat svära på att han var ett helgon, Sankt Fucking Paul eller vad helgonen nu heter.
Eftersom att jag inte är troende så får ni iallafall ta mig vid mitt ord att han var guds gåva till alla singel tjejer i Sthlm iallafall (vem har sagt att det är tråkigt att vara singel när det finns så många puddingar)
:)

Jag stod på löpbandet när jag såg honom, fick givetvis panik när han tittade tillbaka.
Jag håller nämligen på att träna inför tjejmilen och tänkte fixa milen under 55 minuter och var på god väg att lyckas, men valde såklart, som vilken annan vettig kvinna som helst, att inte springa vidare utan att sänka hastigheten och promenera de sista 3 kilometrarna. (vilket ökade min tid till ungefär 1,5 timme haha, hade fan lyckats förbränna fler kalorier genom en vanlig shoppingrunda!!)

När jag kände mig lite torrare (på alla ställen utom ett som bara blev våtare och våtare ;) if you know what I meen) så gick jag till receptionen, lånade en penna och en bit papper och skrev.
"Du är het, ring mig om du vill ha en extraordinär upplevelse 07********" avslutade med att göra ett hjärta och gick sedan bort och gav lappen till honom.

Han var jävligt lik någon, kommer bara inte på vem, om han ringer lovar jag att ta en bild på honom när vi ses och lägga upp här så får ni själva avgöra vem han är lik, kanske en kändis...

Hoppas bara inte att jag kände igen honom för att jag dejtat honom tidigare....det skulle vara sjukt jobbigt isåfall!

Om han fortfarande inte ringt kl 21:00 så konstaterar jag honom som bög, eller iallafall upptagen.... (För det kan väl aldrig vara så att han bara inte var intresserad ;)

Love
S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0