Fuck me I'm famous

Fuck! Med stort jävla F!!
Minns ni inlägget nedan? Det angående den fruktansvärt heta killen från gymmet... 
http://sexandsthlm.blogg.se/2011/january/gymmet.html#comment

Han har fortfarande inte hört av sig, men som ni kanske minns så sa jag ju att jag kände igen honom...Nu fick jag ett mms, med en bild på min lapp som jag gav till honom, men inte från honom UTAN FRÅN "J"
Han som jag skrev om för några dagar sedan. Han som jag gillar. Han som jag till och med bokat in ett terapi/frisörbesök pga. Han som jag flirtade med när jag hade kille sist... HAN MED STORT H!!

Killen på gymmet var "J"s bror...
Fuck I'm screwed - och inte på det bra sättet!!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0