Köpenhamn

När jag var i Köpenhamn med jobbet för några veckor sedan så var vi och åt på Wallmans.
Där uppträder ju alla servitörer och servitriser medan vi gäster äter.
En av killarna var sjukt het och han lämnade vid slutet av showen en lapp till mig (av alla 1500 gäster som var där) där det stod ett namn och ett telefonnummer
Jag smsade såklart och skrev "ska vi ses?" fick som svar "kitchen bar om 20 minuter"
Den kvällen drack vi massa mohjitos och hånglade. Det var en perfekt natt...
Men sen kom han hit, till Sthlm för att hälsa på mig, och då var plötsligt ingenting sig likt.
Jag skulle kunna svära på att han var homosexuellt (vilken hetrokille tar med sig fina viner för 1000:- som present när man inte ens fyller år?) fram tills vi skulle sova. Jag var då övertygad om hans sexuella läggning och kände ingenting alls för honom.
Då försöker han ha sex med mig!! Jag blir helt chockad så jag råkade säga "inte ens jag kan ha på mitt samvete att ha haft sex med en gay" dumt sagt, full som jag var. Men det var så jag kände och jag slapp ju undan sexet iallafall

/S 

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, du får ju så mycket uppmärksamhet av killar verkar det som! Säg helt ärligt, är du typ ASSNYGG irl?

2011-01-22 @ 21:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0